Etter en tjueårig pause, kom LINDA FARROW tilbake på banen i 2003 – brakt tilbake av designerens sønn, Simon. Gjennom å videreføre sin mors engasjement for visjonære design, kombinert med hans kreative driv, har han ført merket ut til en global plattform.
I dag støtter merket seg på sitt originale etos. Sterke «statement»-silhuetter balanseres med sirlig utførte, smale innfatninger med omhyggelige detaljer. Vi tilstreber å levere kreative design, samtidig som en upåklagelig kvalitet ivaretas.
Merkets designspråk har røtter i 70-tallet og feier tiårets lekne ånd.
Kunder som bruker våre filtreringsalternativer, har 80 % større sjanse for å finne de brillene som passer best til deres behov.
Fant ingen resultater
Få info om gode tilbud og de nyeste trendene. Meld deg på vårt nyhetsbrev nå og få 5% rabatt på din første bestilling.
* Totalbeløpet for vanlig butikkpris for innfatningen og veiledende pris for to ripefrie plastglass med én styrke og antirefleks (brytningsindeks 1,5), maks sph +6,0/-6,0 D; cyl +2,0/-2,0 D
** Alle innfatninger inkluderer to ripefrie plastglass med én styrke og antirefleks (brytningsindeks 1,5), maks sph +6,0/-6,0 D; cyl +2,0/-2,0 D
De utkryssede prisene uten veiledende pris er standardpriser på Mister Spex.