Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å kunne gi deg best mulig tjenester. Dersom du fortsetter å surfe på på vår nettside, gir du oss tillatelse til bruk informasjonskapsler.
Police
  • Benyttet filter

  • Varemerke Police
Fjern alle filtre

Prøv våre søkefiltre

Kunder som bruker våre filtreringsalternativer, har 80 % større sjanse for å finne de brillene som passer best til deres behov.

Briller for

Hodebredde

  • Liten
  • Medium
  • Bred
  • Få hjelp til å finne dine mål

Form

Type

Ansikt

Egenskaper

Varemerke

Farge innfatning

Farge glass

Materiale

Pris i NOK

Virtuell Anprobieren

Probieren Sie die Brille virtuell auf Ihrem Gesicht.

varer

(143)

Synsprodukter fra Police på Mister Spex

Varemerket Police dukket opp på begynnelsen av 80-tallet, samtidig som utseende ble ytterst viktig, og image og personlighet startet sitt triumftog. På den tiden ble alt ansett som motepreget, også solbriller. Police posisjonerte seg med en urban stil som etter hvert ble en trend. Solbriller var ikke lenger nyttige bruksgjenstander, men var blitt et motestatement. Solbriller fra Police ble et maskulint, nesten narsissistisk tilbehør som kunne brukes overalt. Police ble etter hvert berømt for sine legendariske blå speilglass. Denne suksesstilen ble plukket opp gjentatte ganger av andre varemerker. Den kule «selvelskende» stilen ble lansert med hell for kvinner på 90-tallet.

I årenes løp utviklet varemerket Police en sterk personlighet som bidro til å utvide sortimentet til å omfatte andre produkter enn solbriller. Smykker, klokker og parfymer med Police-logoen ble lansert. Alt i henhold til varemerkets filosofi om kul maskulinitet. Det er derfor ikke overraskende at personer som Bruce Willis, George Clooney og Antonio Banderas har vært modeller for Polices produkter. Mot midten av forrige tiår beveget Polices image seg stadig mer i retning av moderne individualisme. Det åpenlyse maskuline imaget ble forkastet til fordel for en livsstil som er fordomsfri og aldri middelmådig. David Beckham, som har vært Police-ambassadør i flere år, symboliserer det nye imaget slik ingen andre kan.

I dag er Police utvilsomt et allround livsstilsmerke. Med lanseringen av kleskolleksjoner for menn og kvinner for en tid siden har varemerket virkelig befestet sin status på motescenen. Police setter sin lit til tidligere suksesser og sin lojale kundegruppe, som vet at varemerket følger med på trendene og gir dem en individuell og særpreget stil. Når det gjelder framtidige kampanjer, fokuserer Police på prinsippet «Cool Hunting», hvor de ser etter personer på gaten som har en original og unik stilsans.


* Totalbeløpet for vanlig butikkpris for innfatningen og veiledende pris for to ripefrie plastglass med én styrke og antirefleks (brytningsindeks 1,5), maks sph +6,0/-6,0 D; cyl +2,0/-2,0 D

** Alle innfatninger inkluderer to ripefrie plastglass med én styrke og antirefleks (brytningsindeks 1,5), maks sph +6,0/-6,0 D; cyl +2,0/-2,0 D

De utkryssede prisene uten veiledende pris er standardpriser på Mister Spex.