Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å kunne gi deg best mulig tjenester. Dersom du fortsetter å surfe på på vår nettside, gir du oss tillatelse til bruk informasjonskapsler.

Retur

Mister Spex
Mail Boxes Etc 103
0028 Oslo, Norge

1. Hvordan returnerer jeg en vare?

  • Fyll ut det vedlagte returskjemaet og legg det i pakken sammen med varen som skal returneres.

  • Lever returpakken på ditt lokale postutleveringssted.

  • Når vi har mottatt returen, får du en mottaksbekreftelse på e-post, og vi tilbakebetaler beløpet innen 7 arbeidsdager. Dersom betalingsmåten «Betaling med faktura» ble benyttet, kan tilbakebetalingen ta opptil 10 dager, ettersom Klarna tar hånd om slike transaksjoner.

Tips: Noter sporingsnummeret når du returnerer pakken til Mister Spex – ellers er det ikke mulig for oss å spore forsendelsen.

2. Har dere mottatt pakken min i retur?

Når vi får pakken din i retur, sender vi deg en mottaksbekreftelse på e-post.

Merk: Vi ber deg notere sporingsnummeret – ellers er det ikke mulig for oss å spore returen.

3. Jeg har mistet returskjema, hva gjør jeg?

Skulle vi ha glemt å legge ved returskjema eller du har mistet den, kan du laste ned en kopi:

4. Kan jeg levere returen på postkontoret?

Ja, du kan levere pakken direkte til Posten. Vær imidlertid klar over at du kun kan levere pakken til postkontoret / ditt lokale postutleveringssted dersom du benytter det vedlagte returskjemaet fra Posten.


Var denne informasjonen nyttig?


Har du flere spørsmål? Vi hjelper deg gjerne!

Skriv til oss på:
support@misterspex.no
Eller ring oss på:
21628831

* Totalbeløpet for vanlig butikkpris for innfatningen og veiledende pris for to ripefrie plastglass med én styrke og antirefleks (brytningsindeks 1,5), maks sph +6,0/-6,0 D; cyl +2,0/-2,0 D

** Alle innfatninger inkluderer to ripefrie plastglass med én styrke og antirefleks (brytningsindeks 1,5), maks sph +6,0/-6,0 D; cyl +2,0/-2,0 D

De utkryssede prisene uten veiledende pris er standardpriser på Mister Spex.