Flere emner

Returinformasjon

Pakk produktene godt og lever returen din til vår samarbeidspartner Posten. Ta vare på kvitteringen som bevis på at produktene er levert inn. Mister Spex påtar seg intet ansvar for transportskader eller tap av returnerte varer på produkter som ikke er forsvarlig pakket. Så snart vi har behandlet og godkjent returen din, vil en bekreftelse bli sendt til e-postadressen du oppga da du la inn bestillingen.

Hvordan returnerer jeg?

  • Returkostnaden må du som kunde selv dekke, vi har bare fri retur på hjemlån av innfatninger.

  • Skriv ned ditt ordrenummer, navn og returårsaken på en lapp og legge ved returen.

  • Send pakken til følgende adresse:

Mister Spex Postboks 2054 Raglamyr 5504 Haugesund Norge

  • Vi anbefaler at du får en kvittering fra Posten og at sendingen sendes med full sporing. Dette er for din egen sikkerhet i tilfelle noe skulle skje med pakken din på veien. Mister Spex tar ikke ansvar for eventuelle transportskader eller tap av returnerte varer.

  • Trenger du et tlf nummer til returforsendelsen med Posten? Benytt 92 99 04 65

  • Når vi har mottatt, behandlet og godkjent returen hos oss vil du få en bekreftelse til e-postadressen du registrerte ved bestilling.

Dersom du har spørsmål vedrørende tilbakebetalinger fra oss kan du ta kontakt med Klarna via deres hjemmeside eller via deres app.

Viktig informasjon i forbindelse med retur av varer

  • Produktet skal returneres i uforandret stand, i originalforpakning og med alle eventuelle produsentetiketter og sertifikater på plass.

  • Produktet må være i en stand som tillater at det kan selges på nytt.

  • Alle returer inspiseres ved ankomst til oss og tilbakebetalinger gjennomføres kun dersom alle returvilkårene oppfylles.

  • Det er viktig at den returnerte varen er godt pakket inn og at den har korrekt porto. Vi anbefaler at retur av briller og solbriller sendes som sporbar pakke eller brev.

Så fort vi har behandlet og godkjent returen din vil det sendes ut en bekreftelse til den e-postadressen du la inn ved bestilling.

Ønsker du å returnere en vare?

Registrer gjerne din retur online før du sender varen tilbake. Dersom du av en eller annen grunn ikke har anledning til å registrere returen, kan du selvsagt likevel returnere den uten å gjøre dette. Merk at registrering av retur ikke genererer returlapp/skjema. Vi har ikke fraktfri retur på kjøpte varer. Les gjerne nedenfor hva som gjelder for de respektive produkt.

Logg inn på Mister Spex-kontoen din for å registrere din retur. Dersom du var innlogget da du la inn bestillingen din, ligger bestillingen i ordrehistorikken.

Logg in

Om du bestilte via en gjestekonto er ordren ikke synlig i ordrehistorikken din og du kan registrere returen din ved å klikke på knappen under her. Vennligst ha ditt ordrenummer og e-postadresse klar.

Registrer retur

Returner briller/solbriller og kontaktlinser

  • Returkostnaden står du som kunde selv for.

Pakk produktene godt inn, du har selv ansvaret for at pakken/produktene til vi mottar dem. Vi anbefaler at returen sendes med full sporing og at du får kvittering fra Posten på at du har levert inn forsendelsen. Dette for din egen sikkerhet dersom pakken skulle forsvinne under postens håndtering. Mister Spex tar intet ansvar for eventuell transportskade eller ta av returnert vare.

Skriv ned ordrenummer, navn og litt info om din retur på en lapp, slik at vi kan koble returen til deg.

Før du returnerer briller eller solbriller med styrke er det viktig å tenke over:

  • at det kan ta litt tid å venne seg til nye styrker. Noen ganger kan det blant annet ta så mye som opptil 3 uker eller lenger å venne seg til å bruke progressive glass.

  • at brillen må sitte riktig på nese og ofte justeres bak ører for at opplevelsen av glassene skal bli riktig. Ta kontakt med kundeservice for råd og hjelp rundt dette.

  • Ies vår informasjon som gjelder regler for åpent kjøp. Disse finner du i avsnittet om 30 dager åpent kjøp.

Retur for hjemlån

Returen av ditt hjemlån er naturligvis gratis! Send tilbake innfatningene i samme eske som de kom i og bruk den vedlagte returlappen.

Du kan enkelt forberede din retur og eventuelle bestilling av glass online. Følg lenken du fikk på mailen eller logg inn på din konto via hjemmesiden. Dersom du ikke har noen konto, kan du lage en gjennom å klikke på «Har du glemt ditt passord?». Velg innfatning, fyll inn dine styrker og velg glass samt overflatebehandlinger. Så snart vi har håndtert returen din, vil oppfølgingsordren på briller med styrke aktiveres.

Kontakt oss gjerne dersom du har ytterligere spørsmål.

Vi kan nås på mailadresse support@misterspex.no eller på telefon 21 62 88 31.

10%

Vårt optikerteam hjelper deg gjerne

Ofte stilte spørsmålOfte stilte spørsmålKontaktKontakt21 62 88 3121 62 88 31

Betalingsmetoder

Klarna LogoVISA LogoMastercard Logo

Levering

Posten Logo

For en trygg netthandel

TRYGG E-Handel Logo