Frakt og levering

Hva koster frakten?

Vi tilbyr gratis frakt på alle ordrer over 700 kr! Ordren din sendes av oss og leveres med Bring/Posten. Det tilkommer ingen tollavgifter på våre varer.

Leveringstid

De fleste av produktene våre er tilgjengelige på lager for rask ordre ekspedering. Hvis produktet ditt ikke er på lager, sender vi det så snart vi mottar ordren fra produsent.

Lagervarer som ikke krever individuell tilpasning (f.eks. solbriller og kontaktlinser), leveres i løpet av 2–8 virkedager. Skal brillene/solbrillene tilpasses med styrke, kan leveringen ta 6–18 virkedager.

Merk: Du finner også estimert leveringstid på siden produktopplysninger og i din handlekurv.

2–8 virkedager:
  • Kontaktlinser

  • Tilbehør

2–8 virkedager:
  • Solbriller

6–18 virkedager:
  • Briller/solbriller med din individuelle styrke

Spore forsendelse

Når pakken din blir hentet hos oss av Posten, får du en e-post med leveringsbekreftelse. E-posten inneholder en lenke med fraktnummer (ID), som du kan bruke til å spore pakken din.

Kan leveringsadressen og fakturaadressen være forskjellig?

Ja. Under bestillingsprosessen kan du legge inn en annen leveringsadresse enn fakturaadressen. Hvis du vil ha bestillingen sendt til en annen adresse enn fakturaadressen, må du velge en av følgende betalingsmåter: forskuddsbetaling med kredittkort eller bankkort.

Leveringsalternativ

Få pakken levert i postkassen din eller i pose på døren.

Forsendelser fra oss kan enten leveres i din postkasse eller du kan velge å få den i en pose på døren. Straks bestillingen din blir sendt fra lageret vårt, vil du motta en epost med sporings-link til pakken.

Dersom Postbudet ikke får plass til forsendelsen i postkassen, vil den den bli levert inn til din lokale Post i butikk eller annen postutleveringsenhet og du mottar en hentekode fra dem. Pakken kan også bli hengt på døren din i slike tilfeller dersom postbudet finner dette forsvarlig.

Følgende kriterier må være fulgt dersom Postbudet skal henge forsendelsen i en pose på døren:

  • Det må være mindre enn 250m fra postkassen til døren din.
  • Huset må være tydelig merket med husnummer og oppgang.
  • Mottagers dør må være tydelig merket med navn.
  • Posten må ha adgang til dør, for eksempel ved låst ytterdør til felles inngang.

Dersom disse kriteriene ikke er oppfylt, slik at Postbudet ikke finner det forsvarlig å henge bestillingen på døren – vil denne bli innlevert til nærmeste postkontor/post i butikk.

Du mottar da en hentekode på SMS eller epost fra Posten om at pakken forsendelsen kan hentes.

Har du flere spørsmål? Vi hjelper deg gjerne!

Skriv til oss på:
support@misterspex.no
Eller ring oss gratis på:
21628831

Nyhetsbrev

Få info om gode tilbud og de nyeste trendene. Meld deg på vårt nyhetsbrev nå og få 5% rabatt på din første bestilling.

Sikker handel og betaling

Betal med ønsket betalingsmåte via kryptert forbindelse.

Sikker handel og betaling

Gratis levering

Vi tilbyr gratis levering av alle ordrer over kr. 700,-

Mer fra Mister Spex

Eksklusive arrangementer, de siste brilletrendene og skreddersydde råd.


* Totalbeløpet for vanlig butikkpris for innfatningen og veiledende pris for to ripefrie plastglass med én styrke og antirefleks (brytningsindeks 1,5), maks sph +6,0/-6,0 D; cyl +2,0/-2,0 D

** Alle innfatninger inkluderer to ripefrie plastglass med én styrke og antirefleks (brytningsindeks 1,5), maks sph +6,0/-6,0 D; cyl +2,0/-2,0 D

De utkryssede prisene uten veiledende pris er standardpriser på Mister Spex.

Vårt optikerteam hjelper deg gjerne

Ofte stilte spørsmålKontakt21 62 88 31

Betalingsmetoder

Klarna LogoVISA LogoMastercard Logo

Levering

Posten Logo

For en trygg netthandel

TRYGG E-Handel Logo