Flere emner

Din konto

Hvorfor en konto?

En konto hos Mister Spex gir deg tilgang til alle funksjoner på websiden vår. Siden du kun behøver å angi korreksjonsverdiene dine én gang, vil den neste bestillingen din være betydelig enklere og raskere å legge inn.

Fordeler i korthet:

  • Du har full oversikt over din ordrehistorikk

  • Leveringsadresse og betalingsmetode lagres til neste gang

  • Dine styrker blir lagret for enkel bestilling av briller og/ eller kontaktlinser

  • Du kan spare dine favorittartikler i en ønskeliste

Høres det greit ut? Registrer deg med e-postadresse og dine kontaktopplysninger. Vi behandler selvfølgelig personopplysningene dine strengt fortrolig og vil aldri utlevere dem til en tredjepart.

Registrer deg nå

Endre e-post

Du kan endre e-postadressen selv ved å klikke på "endre e-postadresse" i din kundekonto. Skriv inn den nye e-postadressen og klikk "Lagre ny e-post» Husk å endre din e-post før du legger inn en bestilling da det ikke er mulig å endre den i en aktiv bestilling

Merk: Den e-postadressen du registrerer brukes ved innlogging og til ordrebekreftelsen, det bør derfor kun være en aktiv konto.

Endre adresse

Av sikkerhetsmessige hensyn kan man ikke endre adressen selv. Kontakt kundeservice dersom du trenger hjelp til å oppdatere adressen i ditt kundekort. Sjekk at dette ikke kommer til å påvirke en aktiv bestilling. Du når oss på tlf 21 62 88 31 eller via e-post support@misterspex.no, alle hverdager mellom kl 09-15 (fredag 09-14)

Merk: Kontakt oss så snart som mulig når du merker at adressen er feilregistrert, Vi kan ikke endre adressen i bestillingen, men kan annullere den. Husk at du selv er ansvarlig for å kontrollere at informasjonen du har gitt i bestillingen din er korrekt.

Oppdater din konto

Du kan endre navn og fødselsdato under «Profilinnstillinger». Her kan du også legge inn korreksjonsverdier for å gjøre det raskere å bestille neste gang. Klikk på «Lagre» etter at du har oppdatert for å bekrefte endringene.

Endre passord

Dersom du vil endre ditt passord klikker du «Endre passord». Angi ditt gamle/nye passord og bekreft endringen ved å klikke på «Lagre nytt passord».

Merk: Passordet må bestå av minst seks tegn. For din egen sikkerhet bør passordet inneholde både store og små bokstaver, spesialtegn og tall.

Logg in

Glemt passord

Har du glemt passordet? Ikke noe problem! Vi hjelper deg gjerne å oppdatere passordet. Legg e-post adressen din inn i rubrikken, og vi sender deg en automatisk e-post med instruksjoner om hvordan du skal bytte passord.

Merk: Passordet må bestå av minst seks tegn. For din egen sikkerhet bør passordet inneholde både store og små bokstaver, spesialtegn og tall.

Abonner/avabonner - nyhetsbrev

Hvordan abonnerer jeg på / sier jeg opp nyhetsbrevet?

Dersom du abonnerer på vårt kostnadsfrie nyhetsbrev vil du alltid være oppdatert om hva som er på gang. Du får informasjon om eksklusive spesialtilbud og de seneste trendene. Enkelte tilbud er kun tilgjengelige for de som abonnerer på nyhetsbrevene. Gå ikke glipp av dem! Du kan avslutte abonnementet når som helst, nederst på hvert nyhetsbrev.

Abonner!

Hvis du ikke lenger vil motta nyhetsbrevet

Dersom du allerede abonnerer på våre nyhetsbrev, og ikke lenger ønsker å motta våre gode tilbud, kan du når som helst melde deg av via din kundekonto eller ved hjelp av linken i bunnen på nyhetsbrevet.

Datasikkerhet

Mister Spex garanterer at alle personopplysninger du gir oss, blir behandlet med den største varsomhet og ansvarlighet. Dette gjelder spesielt ved samarbeid med tredjeparter og tilknyttede selskaper. Du kan være sikker på at ingen av Mister Spex’ medarbeidere vil be om / be deg bekrefte sensitive bankopplysninger («TAN-nummer», passord) på telefon. Du vil kun bli bedt om bankopplysninger når du bestiller direkte via den sikre serveren på en kryptert side på Mister Spex. Generelt bør du sørge for at uautoriserte personer ikke får tilgang til datamaskinen din eller passordene dine.

Avslutte konto / Slette opplysninger

Er du sikker på at du vil slette opplysningene dine på Mister Spex og ikke bli kontaktet igjen? Da varsler du kundeservice per e-post eller telefon. Opplysningene dine blir umiddelbart slettet.

Vi vil gjerne ha tilbakemeldinger fra deg for å kunne forbedre tjenestene våre i framtiden.

10%

Vårt optikerteam hjelper deg gjerne

Ofte stilte spørsmålOfte stilte spørsmålKontaktKontakt21 62 88 3121 62 88 31

Betalingsmetoder

Klarna LogoVISA LogoMastercard Logo

Levering

Posten Logo

For en trygg netthandel

TRYGG E-Handel Logo