Flere emner

Betalingsalternativer

Betaling via faktura

Ved betaling via faktura har Klarna et forfall på 30 dager etter at varen blir sendt fra Mister Spex.

I Sverige, Norge og Finland samarbeider Mister Spex med betalingsleverandøren Klarna, som på slutten av hver ordreprosess bestemmer om kunden er berettiget til «betaling via faktura». Avgjørelsen tas av Klarna alene og er deres fulle ansvar. Vurderingen skjer i henhold til Klarnas interne kriterier, som vi ikke har adgang til.

1. Betingelser:

  • Du har valgt maks fire briller/solbriller

  • Leveringsadressen din er i Norge

  • Fakturaadressen din er den samme som leveringsadressen

  • Din registrerte adresse i Folkeregisteret er den samme som fakturaadressen du har oppgitt

Dersom du ikke får tilbud om denne betalingsmåten i ordreprosessen, kan Mister Spex dessverre ikke endre dette manuelt. Velg i så fall en annen betalingsmåte.

Bruk av rabattkoder

1. Vilkår for bruk av rabattkoder:

  • Avhenger av den angitte minimumsverdien

  • Avhenger av utløpsdato

  • Avhenger av hvilken kategori rabattkoden refererer til

  • Kan ikke kombineres med andre pågående kampanjer

  • Kan ikke kombineres med andre tilbud eller rabattkoder (en kode pr bestilling)

2. Gjeldende retur, minimum ordreverdi og minimum kjøpesum:

Rabatter refunderes ikke hvis du returnerer varene helt eller delvis. Hvis koden du bruker, er avhengig av en minimumsverdi, refererer den til verdien som faktisk er levert. Dette betyr at rabattkoden mister gyldigheten hvis ikke minimumsverdien oppnås på grunn av at du returnerer hele eller deler av varene. Da gjelder den opprinnelige prisen på artikkelen.

Betaling med kredittkort

Følgende kredittkort godtas:

  • MasterCard

  • Visa

Når du betaler med kredittkort, vil du i løpet av ordreprosessen bli bedt om å oppgi kortopplysninger. Kortopplysningene dine blir selvsagt overført gjennom en kryptert SSL-prosess. Deretter belastes kredittkortet ditt direkte, og ordren behandles.

For å beskytte deg mot kredittkortsvindel kan vi foreta en ytterligere kontroll av opplysningene dine. Du vil i så fall motta en forsinket ordrebekreftelse på e-post fra vår kundeservice. E-posten gir instruksjoner om hvordan du skal gå fram.

Jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse.Er ordren min bekreftet?

Etter at du har fullført ordren, mottar du en bekreftelse på e-post (til den adressen du har angitt) fra Mister Spex. Ordren er bekreftet når Mister Spex sender deg en ordrebekreftelse på e-post.

Hvis du ikke mottar en ordrebekreftelse på e-post, må du sjekke i Søppelpost.

Har du generelt problemer med å motta e-post fra Mister Spex? Kontakt i så fall vår kundeservice.

10%

Vårt optikerteam hjelper deg gjerne

Ofte stilte spørsmålOfte stilte spørsmålKontaktKontakt21 62 88 3121 62 88 31

Betalingsmetoder

Klarna LogoVISA LogoMastercard Logo

Levering

Posten Logo

For en trygg netthandel

TRYGG E-Handel Logo