Opplever du problemer med kontaktlinsene dine?
Kontroller først at du har bestilt riktig i henhold til linseseddelen fra optikeren, samt at du har mottatt riktig produkt i henhold til bestillingen.
Ved feil på kontaktlinser, som for eksempel rifter i linseblisterne eller manglende linser i emballasjen, kan du kontakte vår kundeservice. Vi ber deg ha følgende informasjon klar, slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig: ordrenummer, LOT-nummer, utløpsdato, korreksjonsverdier og antall defekte kontaktlinser.
Spar alltid på den/de defekte linsene, og om mulig oppbevar dem i et linseetui med væske. For at vi skal kunne er erstatte deg behøver vi å motta den defekte linsen. Ved en godkjent reklamasjon erstatter Mister Spex varen med et nytt, likedan produkt.
Det er viktig å undersøke produktene nøye når du får dem. Som kunde har du ansvar for å kontrollere at de tilsendte produktene er feilfrie når du mottar dem. Om et produkt mot formodning skulle være skadet eller ha andre feil ved levering, må du kontakte oss innen 7 dager fra du mottok varen for at vi skal kunne gå videre med din reklamasjon.
Vi tilbyr 2 års produktgaranti på alle våre briller og solbriller. Produktgarantien gjelder kun på produksjonsfeil og ikke ved selvforskyldte skader eller slitasje grunnet bruk.
Om du ønsker å reklamere på ditt produkt, kontakt vår kundetjeneste på telefon 21 62 88 31 eller på e-post til support@misterspex.no så hjelper vi deg gjerne.
I forbindelse med reklamasjon på kontaktlinser og briller som er tilpasset med styrke har Mister Spex rett til å kreve å se brille-/ linseseddelen din for å verifisere at produktene du har bestilt er det som er anbefalt til deg av optikeren din.