Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å kunne gi deg best mulig tjenester. Dersom du fortsetter å surfe på på vår nettside, gir du oss tillatelse til bruk informasjonskapsler.
  • Benyttet filter

  • Varemerke J. Lindeberg
Fjern alle filtre

Prøv våre søkefiltre

Kunder som bruker våre filtreringsalternativer, har 80 % større sjanse for å finne de brillene som passer best til deres behov.

Briller for

Hodebredde

  • Liten
  • Medium
  • Få hjelp til å finne dine mål

Form

Type

Ansikt

Egenskaper

Varemerke

Farge innfatning

Materiale

Pris i NOK

6

J. Lindeberg Alle merker

Virtuell Anprobieren

Probieren Sie die Brille virtuell auf Ihrem Gesicht.


J.Lindeberg på Mister Spex

Med det ikoniske svenske varemerket J.LINDEBERG er det ikke lenger noen tvil om at Stockholm har blitt et internasjonalt motemekka. Mens designerne før ble inspirert av trender fra Milano, Paris og New York, viser de skandinaviske landene nå vei. Her blir nye trender skapt for så å gjøre suksess i resten av verden.

Det er ingen tvil om at en av grunnene til dette er motemerket J.LINDEBERG, som ble grunnlagt av Johan Lindeberg i 1996. Mer enn noe annet varemerke vet J.LINDEBERG å kombinere mote og funksjonalitet på en unik måte. De umiskjennelig rene linjene som kjennetegner skandinavisk design, med en ny og moderne tolkning, er typiske for varemerket.

Det internasjonalt populære varemerket kombinerer skandinavisk livsstil med fasjonable fritidsklær på en flott måte og skaper en særpreget stil. J.LINDEBERGs mote er progressiv og intellektuell, men likevel alltid avslappet, elegant og komfortabel. Fokuset er på ukonvensjonelt understatement, noe som også kommer til uttrykk i brillekolleksjonen. Brillene preges hovedsakelig av duse farger og klar, ren design. De framhever brukerens personlighet og har en imponerende stil og kvalitet.

Før Johan Lindeberg la grunnlaget for J.LINDEBERGs suksesshistorie, jobbet han som designer for det italienske jeansmerket Diesel. Han fikk imidlertid ikke realisert sitt personlige herremoteideal før han etablerte sitt eget varemerke. I 1999 ble han tildelt prisen Årets designer av svenske Elle. Ikke lenge etterpå utvidet motemerket porteføljen med en attraktiv damekolleksjon, samt med golf- og skiklær.


* Totalbeløpet for vanlig butikkpris for innfatningen og veiledende pris for to ripefrie plastglass med én styrke og antirefleks (brytningsindeks 1,5), maks sph +6,0/-6,0 D; cyl +2,0/-2,0 D

** Alle innfatninger inkluderer to ripefrie plastglass med én styrke og antirefleks (brytningsindeks 1,5), maks sph +6,0/-6,0 D; cyl +2,0/-2,0 D

De utkryssede prisene uten veiledende pris er standardpriser på Mister Spex.