Titane
TITANFLEX820893 37
Innfatningens pris uten glass
kr 2 529
kr 2 529
kr 2 789
kr 1 949
kr 2 279
kr 4 079
kr 2 079
kr 2 629
kr 2 629
kr 2 519
kr 2 519
kr 2 519
kr 2 849
kr 3 139
kr 2 519
kr 2 629
kr 4 769
kr 2 919
kr 2 919
kr 2 184
kr 2 814
kr 2 529
kr 3 274
kr 2 409
kr 3 029
kr 3 044
kr 3 029
kr 2 789
kr 3 039
kr 2 789
kr 4 049
kr 4 079
kr 4 059
kr 2 859
kr 2 869
kr 2 789
kr 4 259
kr 2 629
kr 2 629
kr 3 420
kr 2 859
kr 2 189
kr 2 409
kr 2 184
kr 2 414
kr 2 409
kr 2 409
kr 2 814
kr 1 989
kr 2 859
Merket Titanflex ble lansert i 1988 av det tyske selskapet Eschenbach Optik. Eschenbach ble grunnlagt i 1913 i Nürnberg. Foruten briller, produserer selskapet også et bredt utvalg av optisk presisjonsutstyr. På 80-tallet fører dedikasjonen til innovasjon og nådeløst FoU-arbeid fra selskapets ingeniører til å lage et helt nytt materiale. Dette materialet, kjent som Titanflex, revolusjonerte måten rammer er laget på. Titanflex er ekstremt lett, overraskende tøff og veldig fleksibel. I tillegg er Titanflex et såkalt minnemetall, noe som betyr at rammene går tilbake til sin opprinnelige form etter å ha blitt bøyd. En annen fordel med Titanflex er at materialet er hypoallergenisk. Disse utrolige egenskapene gjør Titanflex ideell for rammer. Selv i dag, 20 år senere, er det ikke noe nytt materiale som kan konkurrere med det. Men merkevaren er definert av mer enn bare den utrolige kvaliteten på produktene. Det er også kjent for sin unike og kraftige visuelle design. Helt fra starten av har Titanflex forpliktet seg til en klassisk, diskret design som er spesielt tiltalende for teknologibaserte menn. I dag har merket Titanflex blitt synonymt med høyteknologisk, nøktern design. Gjennom årene har en mengde kjendiser, inkludert Oliver Kahn, en av Tysklands beste målholdere, ført merkevaren til nye høyder.
© 2008-2024, Nordic Eyewear AB, alle rettigheter forbeholdt