Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å kunne gi deg best mulig tjenester. Dersom du fortsetter å surfe på på vår nettside, gir du oss tillatelse til bruk informasjonskapsler.
BOSS
BOSS

BOSS står for ekte og klassisk luksus. Stilen reflekteres gjennom godt håndverk og materialvalg i høy kvalitet, noe som igjen resulterer i moderne og sofistikerte brillekolleksjoner.

BOSS
  • Benyttet filter

  • Varemerke BOSS
Fjern alle filtre

Prøv våre søkefiltre

Kunder som bruker våre filtreringsalternativer, har 80 % større sjanse for å finne de brillene som passer best til deres behov.

Briller for

Hodebredde

  • Liten
  • Medium
  • Bred
  • Få hjelp til å finne dine mål

Form

Type

Ansikt

Egenskaper

Varemerke

Farge innfatning

Farge glass

Materiale

Pris i NOK

203

varer

Virtuell Anprobieren

Probieren Sie die Brille virtuell auf Ihrem Gesicht.


Boss på Mister Spex

Hugo Ferdinand Boss’ opprinnelige intensjon var at selskapet hans kun skulle produsere arbeidsklær. Funksjonell mote med ren skreddersøm og rene linjer. I 1924 etablerte han selskapet Hugo Boss og la grunnlaget for et framgangsrikt globalt imperium. I dag er Hugo Boss AG, med base i Metzingen, Tysklands største produsent av herreklær. Deluxe-mote produsert i Tyskland!

Det virkelige gjennombruddet kom etter at 2. verdenskrig var over, da Hugo Boss begynte å skreddersy herredresser. Da dette grunnlaget først var lagt, begynte ting å skje fort. Etter at Hugo Ferdinand Boss døde i 1948, tok sønnen, Eugen Holy, over roret i selskapet. I 1967 begynte barnebarna, Uwe og Jochen Holy, også å jobbe i selskapet og bidro til å videreføre suksessen med forretningsorienterte herreklær. Boss revolusjonerte tysk herremote. Det som blant annet kjennetegner den typiske «Boss-stilen», er førsteklasses kvalitet kombinert med elegant snitt og optimal passform.

Med sine over 75 år innen herremote har den tyske suksesshistorien blitt et internasjonalt mote- og livsstilsselskap som omfavnes av stjernene. Til Hugo Boss’ moteshow kommer ofte A-kjendiser i hopetall. Og «Hugo Boss» er et vanlig svar på spørsmålet «Og hva har du på deg i dag?» på den røde løperen.

Etter mange års fokus på herreklær ble det lansert en damekolleksjon i 1998. Dette var en milepæl i selskapets historie. Nå har det berømte varemerket Boss etter hvert blitt inndelt i forskjellige stiler. Underkolleksjoner som Boss Orange, Boss Green, Boss Black osv. appellerer til forskjellige preferanser og livsstiler. Dette understrekes av forskjellige duft- og kosmetikkserier, Boss synsprodukter og ulike accessoirer.


* Totalbeløpet for vanlig butikkpris for innfatningen og veiledende pris for to ripefrie plastglass med én styrke og antirefleks (brytningsindeks 1,5), maks sph +6,0/-6,0 D; cyl +2,0/-2,0 D

** Alle innfatninger inkluderer to ripefrie plastglass med én styrke og antirefleks (brytningsindeks 1,5), maks sph +6,0/-6,0 D; cyl +2,0/-2,0 D

De utkryssede prisene uten veiledende pris er standardpriser på Mister Spex.